Uitnodiging donateursexcursie 24 mei 2024

Gepubliceerd op 26 april 2024 om 21:00

Geachte donateur,

Het doet ons genoegen u hierbij weer uit te kunnen nodigen voor de jaarlijkse donateursexcursie op vrijdag 24 mei 2024

Ditmaal bezoeken we het noordwestelijke deel van Zuid-Beveland.

De route gaat langs de Schenge-kreek en het gemaal De Piet en natuurlijk langs mooie boerderijen in deze streek. Onderweg stoppen we verschillende keren bij historische boerderijen en voor een kopje koffie met iets lekkers.

Het startpunt van de excursie is bij Café restaurant De Oranjeboom, Nieuwe Rijksweg 21 te 's-Heer-Hendrikskinderen.

We starten de rondrit stipt om 13.00 uur.

De eigen bijdrage voor de excursie bedraagt € 12,50 p.p.

Graag opgeven voor 17 mei, door het bedrag over te maken naar Boerderijenstichting Zeeland, rekeningnummer NL75RABO 0380 5424 12 onder vermelding van “donateursexcursie” + uw naam en mailadres.

Mocht u onverhoopt verhinderd zijn kunt u iemand anders laten deelnemen, wilt u dit dan vooraf wel even doorgeven aan henniedekker03@gmail.com telefoon 06-11473646

We kijken uit naar een gezellige middag en graag tot ziens op vrijdag 24 mei.

Bestuur Boerderijenstichting Zeeland